vineri, 30 decembrie 2011

Surpriza!!!

Atentie toate fanele Ian Somerhalder/Damon Salvatore! Am o veste minunata,ieri am iesit la vanatoare  si am prins lozul cel mare :)). O melodie superba cu un videoclip si mai superb in care apare nimeni altul decat TADAM!!!! Ian Somerhalder!!!. Cea mai frumoasa parte a melodiei e ca este in limba rusa deci e posibil sa intelegeti tot si nimic=)) Pentru a va face un serviciu am inteles ca melodia se numeste "Dragoste Oarba"
Aceasta melodie vreau sa i-o dedic prietenei mele Luiza care apropo astazi este ziua ei. Deci La multi ani Luiza!!! Si nu uita ca nebuna de mine te iubeste mult!!!! :X:X

8 comentarii:

  1. :D....este frumos videoclipul si normal cel mai frumos este Ian, dar de piesa nu pot sa spun ca ii faina ca nu inteleg nici o boaba.:)):))

    si apropo... La multi ani Luizei... Sanatate fericire si tot de isi doreste..si un Damon (stiu ca isi doreste) :))

    Va pup :*

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):)) Partea cu Damon imi place si mie :X:X Iti multumesc in numele ei,desi sunt sigura ca si ea v-a citi aceasta postare.

    RăspundețiȘtergere
  3. uuuu 'norocoasa' blondaaa :>
    Multumesc pentru comentari :*nici eu nu sunt fana'True Blood' dar Alexandra a citit cartile dupa care s-a facut serialul si m-am gandit sa-i bag un vampir de care ii place :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos!!! :)) Felicitari pentru cele doua capitole sunt superbe!! Iti urez un an nou fericit!!! La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani si tie !!:x
    Multumesc,sunt uimita ca iti plac capitolele pentru ca nu le consider cine stie ce..:))dar cred ca asta e ce te bucura cel mai mult la treaba cu blogul,sa-i placa catusi de putin cititorului:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiu sentimentul... si chiar sunt grozave capitolele si...vroiam sa te intreb...un capitol 3 v-a mai exista??

    RăspundețiȘtergere
  7. Da,cred ca da.. chiar m-am gandit ce o sa bag in urmatoarele:))dar nu stiu cand si cel mai tare ma enerveaza ca-mi uit repede ideile.:(
    pupici :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Tine un pix si un carnetel dupa tine si cand iti vine cate o idee o scri acolo.Esti la scoala si te plictisesti la vreo ora pAC! Iti vine ideea si atunci strigi: "Liniste! Trebuie sa scriu ceva in carnet si nu ma pot concentra :)):))

    RăspundețiȘtergere