joi, 22 martie 2012

Pure talent! :X

Saptamana trecuta...colindam pe Youtube,ca de obicei, si am gasit ceva sau pe cineva care m-a cucerit in totalitate. Nu stiu daca se datoreaza parului lui sau vocii,insa eu deja il ador.
Numele lui e Bobby Andonov si a participat la "Australia's Got Talent"

Nu stiu voua cum o sa vi se para,insa eu cum am mai zis,il ador. Vocea lui mi se pare una extrem de frumoasa. Apreciez foarte mult asta.
Cu toata ca este si dragut,consider ca pentru a fi celebru si mai ales in lumea muzicii trebuie sa ai si o voce minunata.
       Ca sa dau cateva detalii despre el. E nascut pe 28 august 1994,deci are 17 ani,este cantaret,scriitor,actor si model.
Ce iti poti dorii mai mult de atat? :))
 Mai jos va las cateva  melodii ,melodii cantate de el la "Australia's Got Talent",care bineinteles sunt live.











Deci ce parere aveti ?

6 comentarii:

  1. Deci stai sa ma lamuresc.Nenea asta e actor,cantaret,scriitor si model?MODEL?!!!
    Luiza place la el!!!!!:X:))
    Da,frumos!Are o voce de aur!Chiar imi place cum canta mai ales ca e live.
    E adorabil!Ii ador frezura(asa vroiam sa ii fac si lu fratemeo parul)!Arata minunat!
    P.S. MODEL?!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,e model!!!! :)):)) Merge,merge baiatu` ::>:>:> :X
      :* Si in legatura cu vocea nu te pot contrazice :) :*:*:*

      Ștergere
  2. deci cel mai important e SCRIITOR:p:p:p OMG!!!!!OMG!OMG!OMG!si model?si actor?si cantaret???????????ba da ce e el SUPERMAN????:)):))
    Australia ziceai????eh,ma duc si eu pe acolo si ma pierd...poate am norocul si ne gaseste chiar el!!!!:p poate,poate ma ea la el acasa:))
    mda visez dejeaba...plus ca inima mea e la andrew:))
    asa ca adumi-l mai repede pe andrew...ma ispitesti fata,nu e bine...
    te pwp
    MAMA OMIDA:-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scriitor...sa ma exprim mai bine...scrie cantece,nu carti*sau mai stiu eu ce) :)):)) Si stai linistita ca urmatorul capitol va fi cat toate natiile capitolelor...e gigantic!!!! :)):)) O sa va plictisiti citind :)
      :*:*:*

      Ștergere
  3. E incredibil!!!Chiar ca e iubitul ideal:X:X pacat ca sunt luata de Damon:))

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere