miercuri, 11 aprilie 2012

Lepsa

Am primit o leapsa de la JuStOnELaStDaNcE.
Merci mult Crina! :*:*:*

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile? 

Nu as putea sa fac asa ceva...desi recunosc ca spre rusinea mea am indoit odata paginile uneia fiindca era cam 1 nopate si imi era tare somn.Deci prefer sa dau vina pe oboseala :D

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta? 

Da,am primit o carte cadou,acum ceva timp de la parinti.Cartea se numeste "Zeita Razbunarii" de Jackie Collins. O carte pe care nu am terminat-o de citit,din nou spre rusinea mea,din doua motive.
1. Scoala si invatatul,temele care vin val vartej,blogul....si alte activitati.
2. Jackie Collins foloseste in carte un limbaj destul de...ciudat ca sa ma exprim asa. Insa cartea merita citita. :)

3. Citiţi în baie?

Nu.De felul meu sunt cam neindemanatica asa ca nu vreau sa risc. :)

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta? 

Pff...sincera nu prea m-am gandit la asa ceva,desi mi-au zis cateva cititoarede pe blog ca as putea scrie o carte.De obicei ma incurc cu  lucruri mai mici,dar daca m-as hotari vreodata sa scriu o carte ar fi ori una "Fantasy", ori una despre problemele vietii.

5. Care este cartea preferată? 

Nu pot spune ca am o carte preferata,fiindca  imi  plac mai multe. Dar pentru a fi mai explicita imi plac cartile care au la baza o actiune mai complexa si de obicei cele cu personaje mistice precum:vampiri,varcolaci,vrajitori etc.

6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea? 

De obicei nu prea recitesc o carte pe care am citit-o anterior,dar daca acea carte mi-a placut foarte mult,recitesc paragrafele care mi-au captat cu adevarat atentia.

7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune? 

In primul rand le-as cere sa imi semneze o carte...:)) In alta oridine,le-as  multumii fiindca au avut imaginatia necesara pentru a scrie o carte,care pe deasupra sa si placa cititorilor. Si nu in ultimul rand,i-as felicita pentru efortul depus,care nu a fost in zadar.

8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine? 

Da,mai ales daca acea carte mi-a placut cu adevarat. De obicei o cicalesc pe mami cu subiectul unei carti. 
In preajma colegilor de la scoala nu imi permit sa deschid subiectul despre asa ceva,fiindca se uita la mine mai ceva decat la un extraterestru. Ei sunt alergici la carti :))

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi? 

In primul rand ma uit la titlu,apoi la coperta si cel mai important la descrierea cartii.

10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească? 

De obicei romanele vechi...cartile a caror actiune iti va trebui cu siguranta la scoala.

11. Care este locul preferat pentru lectură? 

Camera mea...desi pot spune ca sa citesti in aer liber e ceva aparte.Mai ales vara cand este cald,sa stai undeva la umbra si sa mai fie si liniste...un adevarat vis.

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte? 

In liniste...muzica iti distrage atentia si iti obosesti si creierul.Am patit-o pe pielea mea sau mai bine spus pe creierul meu :))

13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic? 

Da,desi e distrugator pentru ochi. X_X

14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate? 

Mai conteaza? :)) Important este ca citesc. Eu de obicei nu sunt pretentioasa,mai ales cand vine vorba de o carte buna. Imi place sa le citesc si pe cele citite de mama mea,insa nu mai are multe si acest lucru se datoreaza in special faptului ca le-a imprumutat. 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu