vineri, 17 februarie 2012

Burlesque.

Acum o saptamana incercam sa gasesc un film super frumos,care sa imi capteze atentia si sa il mai vizionez si online cu subtitrare. Cam greu de gasit :))
Ei bine am rascolit prin amintiri si mi-am adus aminte ca am gasit odata un poster de la un film,pe net.
Acest film s-a gasit sa fie tocmai "Burlesque".
Filmul,este unul superb mai ales ca rolul principal il joaca Christina Aguilera,careia in film i se pun in valoare calitatile sale vocale extraordinare. Acest film il recomand din toata inima.Este superb si e numai bun atunci cand nu ai ce sa mai vizionezi.In intermediul sau se regaseste o lume in care cu siguranta ai vrea sa fi,iar melodiile interpretate te fac sa danseze pe scaun. Daca inca nu v-am incantat va las mai jos Trailerul filmului si cateva poze.
















Daca acum v-ati convins ca filmul merita vazut va recomand sa il treceti in carnetel,evitand astfel uitarea sa in cazul in care doriti sa il vizionati mai tarziu sau sa dati rapid fuguta pe Google si sa il vizionati.
   Sper sa va placa! :* 
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu