duminică, 12 februarie 2012

Capitolul 18

Pentru inceput am o veste minunata!!!! In zona in acre locuiesc s-au inchis scolile timp de 2 zile!!! 2 zile!! nici nu aveti idee cat de fericita sunt. :X Acum sa trecem la oile nostre.
*~*~*~*~*~*~*

Capitolul 18


PVE.

Dupa ce am iesit din camera Soll a sunat-o pe Luana si am stabilit sa ne intalnim la o cafenea.Am urcat in lift impreuna cu Soll si ne-am pus ochelarii,care
ne ajutau cat de cat sa trecem nevazuti desi era foarte greu.
-La ce cafenea a zis Luana ca ne intalnim?-Am spart tacerea
-Una din centru...e mult de mers pana acolo oricum.Apropo de mers mult.Tu ai masina aici?-M-a intrebat,iar eu am zambit.
-Da e in parcarea privata a hotelului,dar parca ziceai ca nu ai incredere sa mergi cu mine in masina dupa...ultimele evenimente.-Am zis zambind, fiind nespus de curios sa vad cum imi raspunde.
-Mai bine merg cu tine in masina decat sa comand un taxi.Si in plus eu cand sun dupa un taxi vin numai taximetristi de aia obsedati care se uita la mine ca la o piatra scumpa.-Zise infiorandu-se
si stramband din nas. Am inceput sa rad,apoi am zis:
-Dar tu esti o piatra scumpa.Esti diamantul meu blond.-I-am zis luand-o de talie.
-Diamant blond?! Cred ca ai stat prea mult in preajma lui Andrew.-Spuse amuzata.
-Sigur am stat prea mult in preajma lui deci de acum incolo voi sta numai in preajma ta.Niciun moment fara mine,ok?-Am zis sincer in timp ce un zambet imi rasarea pe chip.
-Si cand sunt la dus?
-Te ajut cu cea mai mare placere.-Am ras fiind urmat de ea.
-Cred ca ma descurc si singura.In schimb sunt de acord sa dormi cu mine.
-Numai sa dormim? Sti paturile se pot utiliza si pentru alte activitati....-Am lasat fraza neterminata dandu-i o suvita dupa ureche si privind-o in ochi.
-Da poate-rase-mai sunt si alte locuri in care se pot desfasura "aceste activitati".
-Normal...ca de exemplu lifturile si sa vezi noroc noi ne aflam chiar acum  in unul.-Am zis lipind-o de mine.
-Sti...au camere de supraveghere in lifturi.-Se ridica pe varfuri si sopti.
-Firar...s-a dus toata bucuria mea.-Am injurat pe sub mustata,iar Soll chicoti.
Un sunet ne-a atras atentia,iar acest sunet venea de la liftul care ajunsese la destinatie si anume la parter.Am iesit tinandu-ne de mana din lift si cand ne indreptam spre iesire un angajat al acestuia a venit spre noi si
a vorbit:
-Nu cred ca ar fi bine sa iesiti.Afara sunt o multime de paparazzi.-Zise el in romana,iar din fraza aceea am inteles numai paparazzi si...imi era suficient.
-Ooo Doamne,oare cum au aflat,ca  ne-am cazat aici?-Se agita Soll.
-Nu avem nici o idee,insa va garantam ca de la noi nu au aflat.Am fost extrem de discreti exact cum ati cerut.Directorul hotelului  a zis ca o sa  rezolve problema si pana se rezolva va invitam la Spa-ul hotelului si la piscina interioara.
Sper sa aveti o sedere placuta in continuare si ne cerem mii se scuze.-A zis iarasi baiatul.
-Nu este nimic.Sa speram ca se v-a rezolva problema.La revedere!
-O zi buna!
Baiatul pleca imediat,iar Soll se intoarse spre mine deoarece banuise ca eram nedumerit fiindca nu prea intelesesem tot ce spusese acel angajat.
-Probleme cu paparazzi.O sa se rezolve,iar pana atunci suntem invitati la Spa-ul si piscina interioara a hotelului.
-Off...s-a dus ziua noastra.-Am zis in timp ce ne duceam spre un coridor mai retras pentru a evita privirile suspicioase.
-Trebuie sa ii sunam pe Luana si Andrew sa le spunem ca suntem blocati aici.-Rosti Soll scotand telefonul din geanta.
-Ma ocup eu-Am zis
-Ok.
Mi-am scos telefonul din buzunar si am apelat numarul lui Andrew. Dupa al doilea semnal a raspuns.
-Da?
-Andrew,nu mai putem ajunge la cafenea.
-Cum ,de ce ?
-Hotelul e inconjurat de paparazzi,care dupa cum sti si tu ne fac iesirea imposibila.
-Off,Doamne ce ghinion! Si ce veti face?
-Pai un angajat al hotelului ne-a invitata sa ne omoram timpul la Spa-ul si piscina hotelului in semn de scuze.
-Mmm...stati asa ca venim si noi in zece minute.
-Ok,ne vedem aici.Pa!
-Pa!
Am pus telefonul la loc in buzunar si m-am intors spre Soll care parea pierduta in ganduri.
-Hey!-I-am atins umarul si a tresarit.
-Uff,m-ai speriat!
-Asa urat sunt?-Mi-am pus o fata dezamagita.
-Daca tu esti urat inseamna ca Mihai e zombie fara ochi si fara gura plus piele verde.-Rase.
-Cine e Mihai?-Am intrebat-o ingustandu-mi ochii .
-Off,Eric nu fa fata aia.Stiu ca esti gelos,dar nici asa.-A continuat sa rada.-Si Mihai e cel mai urat si dezgustator baiat din liceu.
-Da sunt gelos.Sunt foarte gelos si de aceea nu vreau sa te impart cu nimeni.
A vrut sa zica ceva ,dar am intrerupt-o continuand:
-Uite Soll,nu urasc nimic mai mult decat tradarea.Iti spun lucrul asta nu fiindca nu am incredere in tine si pentru  a-mi cunoaste si partea mai serioasa.Cum am zis cel mai mult pe lumea asta urasc tradarea.Cine a avut tupeul sa faca asa ceva sa se fereasca.
-E bine de stiut. Si..nu stiam ca iubitul meu poate fi atat de dur...-Se apropie de mine si isi puse mana pe pieptul meu.
Eu am prins-o de mana si am departat-o putin privind-o in ochi.
-Vorbesc foarte serios.
A ramas privindu-ma in ochi cu intensitate si a zis:
-Desi stiu ca ai incredere in mine,iti promit,ba nu! Iti jur ca nu te voi trada niciodata.-Era extrem de serioasa.
Am zambit si mi-am mutat privire din ochii ei insa doua maini fine,asezate pe fata mea m-au facut sa o privesc din nou in ochi.
-Niciodata Eric. Niciodata.Te iubesc prea mult ca sa te vad suferind.Nu as suporta sa te vad suferind,ar fi ca si cum mi-as infige un pumnal in inima si l-as rasuci de mai multe ori.-O lacrima s-a scus pe obrazul ei,dar nu a ajuns decat pana la jumatatea obrazului deoarece am oprit-o
folosing degetul.
-Ohh,iubito nu plange te rog.Nu am vrut sa te fac sa plangi,daca stiam nu mai ziceam ce am zis.Iarta-ma te rog,te rog! Nu mai plange,mi se rupe sufletul.-Am luat-o in brate strangand-o la pieptul meu si si sarutand-o pe crestet.
Dupa un minut si-a ridicat privirea avad obrajii putin umezi de la lacrimi.
-Bine ca e machiaj rezistent la apa.-A incercat sa zambeasca insa nu prea i-a reusit.
M-am aplecat si am sarutat-o,pe buzele ei inca simtindu-se gustul sarat al  lacrimilor.
-Te iubesc!-I-am zis strangand-o mai tare  in brate.
-Si eu.-Si-a pus capul pe pieptul meu.
Momentul nostru perfect a fost intrerupt de telefonul meu care a inceput sa sune.Mi-am luat o mana din jurul lui Soll si am scos telefonul din buzunar raspunzand.
-Eric,unde sunteti?
-In hotel,normal.Voi unde sunteti?
-In holul hotelului.
-Aaa, ne vedem imediat.
Am inchis telefonul si am luat-o pe Soll de mana zicandu-i:
-Au venit Luana si Andrew.Cica sunt in hol.
-Atunci haide sa mergem.
Inca tinandu-ne  de mana am iesit de pe coridor si am intrat direct in holul hotelului unde i-am zarit pe cei doi.Ajungand lana ei Andrew a inceput sa isi faca programul.
-Wow...dar chiar ati venit imediat!Si ce cautati voi acolo? Pe coridorul ala nu trece nimeni dupa cate am vazut.Nu va mai ajunge camera voastra si acum experimentati si in prin restul hotelului?
-Andrew,ai innebunit de tot.Os fi eu indragostit,dar nici chiar asa.-Am protestat
-Dragul meu prieten,ca raspuns.Eu,nu am innebunit.Sunt nebun de mult. Si sa sti si tu ca dragostea te impinge sa faci multe.
-Wow...ce poetic Andrew...esti sigur ca esti tu ?-Am zis,iar fetele au inceput sa rada.
-Normal ca sunt eu,dar dragostea ma schimba si pe mine putin.
Ihh ce sentimental!! (Tu te-ai gasit sa vorbesti,care ii compui cantece iubitei in fiecare zi). Ahh,trebuia tu sa apari! Si parca vorbisem ca nu mai aduci vorba de toate cantecele pe care i le-am scis lui Soll?!
(S-o crezi tu! Macar cu asta te pot santaja!) Constiinta egoista. E clar,am innebunit si eu!
-Ai zis ca dragostea te impinge sa faci multe...tu o iubesti pe Luana?-Am intrebat in mintea mea infiripandu-se un plan.
-Mai mult decat orice.
-Atunci...Luana te rog ii spui sa se tunda chel apoi sa iese pe strada in lenjerie cu o pancarda legata de gat pe care scrie "Sunt Gay,caut iubit!" -Am rugat-o pe vara`mea,iar ea impreuna cu Soll se tineau de burta de la atata ras si Andrew ma privea cu ochii cat pepenii.
Dupa ce s-au oprit din ras Luana imi raspunse:
-Imi pare rau vere,dar il iubesc pe Andrew.Deci nu pot sa fac asta,oricat de amuzat ar suna.
-Off...
-Haideti sa mergem sa ne luam costumele de baie de sus!-Spuse Soll.
Am urcat toti in lift si dupa ce ne-am luat costumele de baie am coborat din nou la parter,indreptandu-ne spre Spa. La intrarea in Spa trebuia sa ne despartim Luana si Soll mergand separat iar eu si Andrew la fel.
-Ne vedem la piscina.-Imi zise Soll ridicandu-se pe varfuri si sarutandu-ma dulce.Cand a vrut sa se retraga am oprit-o prelungind sarutul.
-Nu inca.-Am spotit printre buzele nostre unite.
-Hello World! Suneti intr-un loc public! Deci mai respirati si voi!-Rosti Andrew amuzat.
Nu l-am bagat in seama si ca sa ii fac in ciuda am tras-o pe Soll mai aproape inconurandu-i talia cu mainile mele.
-Hello! Eu sunt pus aici de forma! Eric,las-o sa respire ca s-a  facut mov la fata de la lipsa aerului.-Zise pe un ton mai ridicat.
M-am despartit de Soll si am privit-o.Hmm,avea o tenta de rozaliu la fata,dar nici cum de mov.
-De ce minti Andrew?-L-am acuzat.
-Nu mint e adevarul. Uite si tu e mov la fata!
-Domnu`...nu mai sti culorile?! E un pic  roz nicidecum mov.
-Cumva va certati pe culoarea ce a prins-o fata mea in urma unui sarut,care apropo a fost wow,-imi zambi-sau mi se pare mie?
-Cred ca ti se pare.-Ironiza Andrew.
-Acum pe bune Eric ce a fost cu tine...cu un asa sarut? Te credeam mai...altfel.-Vorbi Luana.
-Ce nu o sa o vad timp de 3 ore?!Cum ai vrea sa o sarut,pe obraz?-Am zis
-Ar fi o idee...-Isi duse ganditor,Andrew,mana la barbie.
-Gata,nu va mai certati si sa mergem odata!-Ne intrerupse Soll.
Dupa replica iubitei mele ne-am despartit de fete si am intrat in Spa.Prima data trebuia sa mergem la sauna. Nu am zabovit mult la sauna si ne-am dus la masaj.De cum am intrat in incapere una dintre fetele care trebuia sa ne faca masaj a inceput sa se holbeze la mine.In astfel de momente ii multumesc lui Dumnezeu
pentru 2 lucruri : 1. Ca Soll nu e aici cu mine,deoarece daca ar fi ,saraca fata nu ar mai avea cu ce sa se holbeze,probabil i-ar scoate ochii., 2. Fata care se holba trebuia sa ii faca masaj lui Andrew,deci am scapat!!!
Pe toata durata masajului fata aceea mi-a aruncat priviri seducatoare...ma rog probabil ea le considera seducatoare mie mi se pareau disperate. Cel mai tare moment din timpul masajului a fost cand ne-au asezat pe spate niste pietre incalzite,nu stiu pentru ce anume nu ma pricep la acest domeniu,insa era extrem de relaxant.
Acum revenind la momentul amuzant,pietrele acelea trebuiau lasate 3 minute nici macar un minut in plus deoarece te frigeai,la propriu, si fata aceea cu holbatul ei la mine l-a facut pe Andrew... mai bine va las sa aflati singuri...
-Auch... ce dracu`? Vrei sa ma omori?-A sarit Andrew de pe masa de masaj tipand la fata aceea deoarece se arsese datorita pietrei lasate pre mult pe spatele sau.
-Imi...imi pare rau!-Se balbai fata dupa ce si-a luat imediat privirea de la mine si incerca sa il calmeze pe Andrew.
-Iti pare rau?Esti inconstienta? Poti sa iti pierzi slujba pentru ce ai facut! Putea sa fie si mai rau fiindca tu nu te puteai ocupa de munca ta,pentru care se presupune ca esti platita, si trebuia sa te holbezi la prietenul meu! Ce te uiti asa la el? Nu ai mai vazut baieti in viata ta? Esti crescuta la manastire?! Are iubita sa sti daca te intereseaza si ea
se afla tot in acest Spa. Ar trebui sa te bucuri ca nu e aici ca altfel nu mai aveai cu ce sa te holbezi,fiindca iti scotea ochii de mult!-Urla Andrew.
Uuu mi-e mila de saraca fata.Ar trebui sa ia exemplu toti si sa nu il calce pe coada pe Andrew.
M-am ridicat de pe masa de masaj cu prosopul in jurul meu,iar fata iar a inceput sa se holbeze.
-Hello!!! Eu sunt aici? Nu ti-am mai zis odata sa nu te mai holbezi!Poti sa iti iei la revedere de la job fiindca ma voi duce direct la conducere si voi cere sa fi data afara.
-Nu va rog... imi pare rau...nu am vrut dar...cum sa va zic...
-Arata superb,stiu!-Zise cineva din usa iar toate privirile nostre au fost indreptate spre acea persoana.Era Soll care purta un halat,iar in picioare o peeche de papuci albi,la fel ca si halatul.
-Iubit-o.-Am spus ducandu-ma langa ea si luand-o de mana. Am putut vedea cum angajata care se holba la mine a inghitit in sec.Acum chiar o credeam,Soll e mult mai rea decat Andrew.
-Deci,ce s-a intamplat aici? Andrew?-Intreba uitandu-se la fata furioasa a lui Andrew.
-Asta!-Se intoarse Andrew cu spatele la noi aratand urma lasata de acea piatra pe spatele lui
-Auch? Cred ca te-a durut. Si cum s-a intamplat asta?-Se incrunta facand un pas in fata.
-Credeam ca sti?-A zis Andrew
-Nu am de unde. Am auzit doar ultima parte cand se balbaia ea. Si cand cineva se balbaie e vorba de aspectul tau fizic deci?-Ridica o spranceana
-Wow...ce logica?!-Am zis.
-Nu vezi?-Chicoti.
-Si acum ce s-a intamplat de te-ai prajit ca o chiftea?-Isi schimba starea de spirit devenind serioasa.
-Da-mi voie.-Sari Andrew
-Te ascult.
-Dupa cum vezi domnisoara aici de fata a uitat ca pietrele incalzite nu trebuie lasate mai mult de trei minute pe spatele meu,deoarece a fost ocupa in decursul acestor 3 ore sa se holbeze la iubitul tau.
Soll facu un pas in fata spre fata,care inca imi studia fiecare particica a corpului.Iubita mea ajunse in fata ei si o privi inclinandu-si capul.
-Vezi ca...salivezi...-Ii zise aratand spre gura ei care era putin deschisa.
Aceasta auzind-o isi inchise repede gura si o pivi cu..teama?!
-Mult mai bine.Acum...sti holbatul a devenit un sport.E foarte antrenant pentru ochi,dar uneori devine iritant si chiar ii poate rani pe ceilalti,cum e in cazul de fata.Stiu ca probabil ai fantezi cu iubitul meu,iar fanteziile se pot ucide intr-un singur fel.-Zise calma
Se intoase si veni spre mine ,iar cand ajunse in dreptul meu imi inconjura gatul cu bratele si ma trase intr-un sarut pasional.De indata ce gurile noastre s-au unit mainile ei au urcat in parul meu,iar ale mele ii mangaiau spatele cu miscari senzuale.Daca nu se oprea ce o sa se intample nu o sa fie prea bun pentru mintea celor din jur.
Cand credeam ca sarutul nu v-a mai inceta niciodata Soll se desparti de mine si lua o gura de aer.
-Cam atat deocamdata am fi continuat,dar tinem la mintea ta.Nu vreau sa te internezi la vreun spital cu tratament special.-Ii zpuse la fel de calma
-Baieti,mergem,Luana ne asteapta?
-Sa mergem! Nu mai pierd o secunda aici!-Scuipa Andrew luandu-si un halat pe el.
Mi-am luat si eu unul,la fel ca Andrew si am iesit din Spa,unde ne astepta Luana.Andrew s-a dus langa aceasta si a sarutat-o


-Ce v-a luat atata?-Intreba ea
-Nu imi spune ca astepti de mult aici?Cand am plecat eu de langa tine nu erai gata.-Ii raspunse Soll.
-Nu astept de mult. Si mai intreb odata ,ce v-a luat atata?
-Am avut niste...probleme de rezolvat.Niste probleme prajite.-Rase Soll uitandu-se la Andrew.-Mai bine iti spune Andrew.
Nu a mai zis nimeni nimic si ne-am indreptat spre piscina.Inainte de a intra in incaperea unde se afla aceasta ne-am schimbat fiecare in costumul sau de baie.Fetele aratau superb. Luana purta un costum albastru cu bulinute able din doua piese,iar Soll purta un costum tot dn doua piese.Slipul fiind un roz spre portocaliu,iar sutienul alb fata bratele
cu un accesoriu complicat in fata.

-Arati superb.-I-am spotit luand-o de talie.
-Si tu,se pare ca v-a trebui sa fiu in garda.-Sopti apoi chicoti
Inca tinand-o de talie am intrat in sala unde era piscina si cu totii am ramas placut impresionati.Era o sala foarte mare,al carei spatiu era ocupat aproape in totalitate de piscina.
-Deci ce ziceti,stam in locul unde e cea mai mare agitatie si riscam ca niste fane nebune sa il vada pe starul nostru,apoi Soll sa curate piscina cu ele sau mergem in locul acela mai retras?-Zise Andrew facand o privire amuzanta.
-A doua varianta!-Am spus toti trei in cor.

-Deci aglomeratie sa fie!-Exclama Andrew razand.
-Andrew...-Isi ingusta Luana privirea la el
-Ce? Nu am mai vazut-o de mult pe Soll tipand la cineva...la Spa ai fost prea ...camla.-Rase
-Eu vorbeam serios!-Rasuna vocea Luanei,apoi isi lua iubitul de mana si se indreptare spre spatiul mai putin aglomerat.I-am urmat si noi si in drumul nostru am auzit o voce disperata:
-OMG!!! Tu esti Eric Pierce!! Esti Eric Pierce!!!-Se hipervila o fata uitandu-se la mine.Cred ca era de varsta lui Soll si hmm stie engleza.Daca ma uit mai bine se vede ca nu e de pe aici.
Am impresia ca ochelarii astia de ii port nu sunt suficienti pentru a trece neobservat.Am privit-o pe Soll care se incrunta la fata aceea.
-Imi pare rau sa te dezamagesc,dar nu e Eric Pierce.E doar un fan de al lui care a adoptat look-ul sau.Crede-ma e innebunit dupa el. Cateodata am impresia ca e gay,fiindca in loc sa stea cu mine se uita la poze si la videoclipuri cu el.-Ii zise Soll ,iar eu m-am incruntat si aruncand-mi privirea la Luana am vazut ca mai avea putin si izbucnea in hohote de ras la fel ca si Andrew.
-E imposiil! Am auzit eu ca la hotelul asta s-a cazat Eric Pierce! De aceea m-am si cazat aici!-Sari fata fiind sigura pe ea.
-Din nou gresesti,nu ai intes bine. Dupa cate am auzit de la iubitul meu Adrian,Eric, s-a cazat la hotelul de peste drum.M-a innebunit ca vrea sa se cazeze si el acolo ca sa il vada pe Eric,insa l-am convins ca ar fi mai bine sa stam aici pentru a evita sa il speriem pe Eric si sa plece.Si acum ghici ce Adrian sta la fereastra camerei nostre in fiecare seara si priveste cu binoclul la fereastra unei camere din hotelul vecin.
-Nu se poate?! E imposibil?!-Zise fata derutata
-Daca iti spun. Mai bine ai face sa te duci la hotelul vecin pana nu pleaca Eric.Oricum am auzit ca peste 2 ore v-a parasi tara,deci ai face bine sa te grabesti.-Ii zise Soll la fel de calma.
-Multumesc!!!-Sari si o imbratisa- Merci de sfat. Nici nu sti cat iti sunt de recunoscatoare.
-Nu ai pentru ce ,draga  si te rog daca il intalnesti pe Eric incearca sa il cuceresti..poate asa nu v-a mai avea iubitul meu obsesie pentru el.S-ar putea sa funcioneze deoarece esti destul de draguta.
-Multumesc,pentru compliment.Am plecat inainte sa fie prea tarziu.Merci inca o data!-Alerga spre iesirea din sala fata.
Cum aceasta a iesit din sala Luana,Andrew si cu mine am izbucnit in hohote de ras.
-Tu nu esti normala!!!??-Reusi Luana sa spuna printre hohotele de ras.
-Regina minciunillor.Ma mir cum de nu ai nasul cat al lui Pinochio.-Rase Andrew.
-Dar ce v-a face fata cand v-a vedea paparazzi de la intrare in hotel? Nu se va razgandi?-Am intrebat.
-Cand v-a iesi pe usa hotelului la cat de entuziasmata e v-a incepe sa tipe ca Eric s-a cazat in hotelul vecin.Deci e posibil  sa scapam si de paparazzi daca o cred.-Zambi,iar noi am ras din nou
Inca razand m-am apropiat de ea si am sarutat-o pasional. Dupa ce sarutul a luat sfarsit a zis:
-Asta categoric nu a fost un sarut dat de un tip gay.-Rase fiind urmata si de noi.
Zambind ne-am indreptat cu toti spre sezlonguri.Luana a luat loc langa Soll,eu in dreapta Luanei,iar Andrew langa mine.M-am intis pe sezlong incercand sa ma relaxez,dar fiindca am luat loc langa vara`mea e imposibil deoarece am auzit-o soptindu-i lui Soll:
-Pss,Soll de unde ai lantisorul?L-am vazut de cand ne-am intalnit in hol,dar nu te-am intrebat.
-E cadou de la Eric.-Am zambit auzind-o
-Ohh detalii!
Mi-am ridicat putin privirea si m-am uitat la Soll care i-a facut semn Luanei sa se intinda spre ea.Aceasta ascultand-o s-a apropiat de ea,iar Soll i-a spus cele intamplate la ureche. Dupa 5 minute cat a durat povestirea lui Soll pe fata Luanei s-a asternut un zambet pana la urechi si a exclamat:
-Ohh,Doamne ce romantic!!!
-Stiu.-Zambi Soll visatoare.
Luana s-a asezat la loc in sezlongul sau,iar eu imediat am inchis ochii incat sa nu ma descopere ca am ascultat discutia lor.
-Eric,de ce zambesti?-Intreba
Ahh firar el de zambet,de el am uitat.
-Nu zambesc.-M-am aparat stergandu-mi zambetul  neridicandu-ma din pozitia in care stateam
-Da si Andrew e fanul numarul 1 al culorii roz.-Pufni sarcastica.
-Sa nu mai pui niciodata intr-o  propozitie numele meu si culoarea roz,bine?-Sari Andrew.
-S-a facut iubitule.-Ii zambi Luana.
-Si acum mergem sa inotam sau stam aici ca niste gaini?-Intreba Andrew ridicandu-se de pe sezlong.
-Eu vin!-M-am ridicat
-Luana,Soll?-Ridica o spranceana Andrew
Luana zambi si se ridica venind langa Andrew.
-Soll?-M-am uitat la ea.
-Cred ca stau pe margine.-Zise fara sa se miste din pozitia in care era.
-Cum doresti.-Am spus,apoi mi-a venit o idee.
-Luana,ininte sa intri in apa poti sa ne faci o poza?
-Sigur,stai sa imi iau camera.
Luana se duse la geanta de pe sezlongul ei si scoase camera apoi zise:
-Asa acum cum vrei pozele?.Sau cu cine vrei o poza?
-Cu Soll.-Am zambit,iar iubita mea auzindu-si numele s-a ridicat putin.
-Ce este?-Intreba
-Haide sa facem o poza.
-Ok.-Se ridica in sezut si eu m-am asezat langa ea luand-o in brate.
Dupa ce Luana ne-a facut poza a zambit multumita apoi a zis:
-Sa va vad cat va iubiti!
M-am intors spre Soll si am sarutat-o,iar Luana a facut alta poza.Apoi iubita mea mea se lasa pe spate si ma trase si pe mine dupa ea,in timp ce Luana ne facea alta poza.Intrerupand sarutul am privit-o pe Luana si i-am zis:
-Luana,fi pe faza! Vreau sa fac ceva si trebuie sa fi rapida ca sa prinzi o poza buna.
-Ok.Sunt numai ochi.-Rase.
Terminandu-si replica nu am mai stat pe ganduri am luat-o pe Soll in brate,in stilul miresei si am alergat cu ea spre piscina.
-Ericcc!!!! Nici sa nu te gandesti!!! Pune-ma...-Nu a mai apucat sa termine deoarece am atins amandoi suprafata apei scufundandu-ne in ea.Am iesit la suprafata si m-am uitat in jur dupa Soll,dar am constatat ca nu era.Mi-am rotit privirea prin jur de cateva ori si cand vroiam sa strig la Luana sa ii spun ca Soll a disparut am simtit cum ceva sau mai degraba cineva ma trage la fund.
M-am scufundat in apa si deschizand ochii am vazut-o pe Soll uitandu-se urat la mine.Am prins-o de talie si am lipit-o de mine apoi am sarutat-o.La modul cel mai serios lipsa aerului si-a facut simtita prezenta asa ca am iesit la suprafata unde i-am vazut pe Andrew si pe Luana razand.
Restul zilei ni l-am petrecut la piscina razand,inotand,glumind si facand poze.Am umplut tot cardul de memorie al Luanei cu poze. A fost o zi minunata,iar seara v-a fi si mai super deoarece am hotarat sa mergem la club.Nu stiu cum vom scapa de paparazzi,dar cum spune Andrew :Ne v-a ajuta "evadata" ea e experta in chestii de astea.Doar a reusit sa treaca de niste gorile v-a reusi si cu paparazzi.
*~*~*~*~*~*~*~*
Dupa cum vedeti nu este cine stie ce actiune importanta in acest capitol. Mi-e rusine sa recunosc,dar nu prea am avut inspiratia necesara. Capitolul 17 m-a cam stors de inspiratie,exact ca pe o soseta. 
Sper totusi sa va placa de comentat nu mai pot cere sa o faceti fiindca majoritatea ignora cererile mele.
Pana marti voi incerca sa scriu si Capitolul 19,voi vedea cata imaginatie am.
 X.O.X.O Laura

7 comentarii:

  1. capitolul este minunat...ma bucur ca ai postat atat de repede...sper ca pana marti sa ai multa multa inspiratie si sa ne ungi imaginatia si sufletele cu un nou capitol minunat...

    si stai linistita ...cunosc sentimentul...si eu am inspiratie depinde de zile....azi de exemplu am chef de postat poze videoclipuri one-shooturi....si bla bla bla...in fine deja o lungesc


    cum am mai spus capitolul este genial....imi place mult.....insa sa devina si mai interesant as vrea si niste certuri intre cupluri....in special intre Soll si Eric....stii ca in fiecare cuplu sunt certuri...

    ce este mai dulce ca impacarea ??? am dreptate ??

    Eu am ajuns sa nu imi mai placa de Eric atat de mult....deoarece l-ai conturat prea perfect pe Andrew...mi-a luat mintile.....

    te pup

    Scz de comentariul lung...sper sa nu te plictisesti citind....

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  2. And by the way....cel mai mult imi place la tine ca faci capitolele foarte lungi.......si nu deviezi de la subiect....

    gata gata.....te las....:*

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut.Nici nu sti ce fericita ma faci :X
      Alt lucru care ma incanta este ca iti place Andrew. Desi eu sunt fan Eric pana la moarte ma bucura faptul ca Andrew este indragit.
      In incheiere eu niciodata nu ma plisctisesc citind...bine daca e vorba de ivatat da :))
      X.o.x.o Laura

      Ștergere
  3. in primul rand as vrea sa iti spun ca ma bucur pentru tine ca ai doua zile libere...la fel si eu;)martea trecuta trebuia sa dam test la fizica dar n-am mai dat pentru statusem acasa;vineri cand ne-am dus a zis ca dam marti...dar iata ca norocul a fost de partea noastra si de data asta shi iar nu dam;) de 3 ori norocosi...a patra oare nu cred ca mai scapam:)) (scuze daca am deviat de la subiect)
    revenind:un capitol GENIAL,FANTASITIC,SURPRINZATOR,AMUZANT SI INTERESANT!si daca prin faptul ca am scris cu litere mari nu te-a convins ti-o spun si pe litere...sper ca doar mai stiu ca scriu pe litere:))
    G-E-N-I-A-L F-A-N-T-A-S-T-I-C S-U-R-P-R-I-N-Z-A-T-O-R A-M-U-Z-A-N-T S-I
    I-N-T-E-R-E-S-A-N-T
    sper ca esti multumita ca din clasele primare nu am mai scris atatea cuvinte pe litere si corect:)) (iar deviez de la subiect)
    mi-a placut tot T-O-T dar se le luam pe rand:
    1.mi-a placut tare replica cu ,,diamant blond" nu cred ca ar fi sunat la fel de bine daca era diamant brunet sau diamant saten sau si mai si:diamant roscat:)):)):)) eu sunt satena deci trebuie sa-mi iau gandul ca cineva mi-ar putea zice diamant blond:)):)):))
    2.a fost tare partea cu patul si liftul(pe bune de unde iti vin replicile astea asa bune?????)baiatul se vede ca o iubeste:X:X:X:X:X:X:X
    3.am vazut si o alta latura a lui eric...acea serioasa...cand a zis ca cel mai mult uraste tradarea(totusi mi-e frica ca nu cumva soll sa ajunga in situatia sa se desparta de el,pentru ca atunci el o va ura...sper ca nu se va intampla:( )
    4.a fost super funny partea cu ,,Luana te rog ii spui sa se tunda chel apoi sa iese pe strada in lenjerie cu o pancarda legata de gat pe care scrie "Sunt Gay,caut iubit!" DAR acest lucru e inposibil...nu,nu,nu...
    andrew chel=IMPOSIBIL,NU,DEZASTRU,SFARSITUL LUMII....cum sa-i strici sarmul?!?
    4.partea cu spa-ul m-a dat pe spate:)) adika cum sa uiti frate pietrele fierbinti...si pe spatele lui andrew...cum a putut sa strice o marfa atat de buna:)):)):)) deci dak o prind pe idioata ii rup picioarele;;) sper ca imi dai voie(as avea nevoie de permisiunea ta,nu vreau sa iti distrug vrun personaj fara voia ta) i-as pune pe spate niste pietre...si le-as uita ,,accidental" apoi i-as rupe picioarele si l-a sfarsit i-as pune un dvd cu eric si soll in actiune:)) nu ca-s diabolica:)) soll a fost super de treaba cand nu a facut circ pe acolo...o fata educata pe care eric nu trebuie s-o piarda(dak o face sa sufere am eu ac de cojocul lui:)) )
    5.piscina a fost cireasa de pe tort...adika pe bune?????cum a putut s-o creda pe soll a mintit de au inghetat apele(deja la noi apele sunt inghetate) si s-o mai si imbratiseze la final...a fost grozav...

    din cate am inteles se vor duce la club...mmmmmm...atmosefera incinsa...cine stie ce mai fac trupa de soc:)):)):)) daka nu dau foc la club tot degeaba:d
    insa\ sunt curioasa cum vor scapa de paparazzi;am mai multe scenarii...deja imi imaginez cum se catara pe ziduri,sar garduri,se furiseaza dupa masini...gen agent 007
    cu toate ca nu-l vad pe andrew sa se furiseze cu atata atentie incat sa nu ii vada nimeni...
    dar la cat o cunosc eu pe soll ar putea foarte bine sa iasa frumos pe usa principala si sa le spuna ea un discurs atat de ,,emotionant" incat sa-i lase sa treaca...nu m-ar surprinde...adika vorbim de soll face mereu ce te astepti mai putin sa faca;) o admir pentru asta

    nu conteaza ca nu are suficienta actiune...capitolul e mult prea TRAZNET...sper ca ne vei face un cadou de Valentine's Day cu un capitol super romantic si plin de momente fierbinti daka ma intelegi;))
    iti doresc multa inspiratie,multa sanatate(ca-i mai buna decat toate) si multa iubire...dak nu ai un iubit momentan cine stie de unde va apara FAT-FRUMOS;) dak nu,asta e....ne-ai nevoie de batai de cap:))
    pe data viitore:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uuuu,esti diabolica!!! Saraca fata :)):)) Ii poti face ce vrei nu e un personaj important.L-am creat pe moment fiindca trebuia sa se intample si ceva de genu.Pur si simplu asa am simtit :)):))
    Pentru club am deja idee infiripata in mine...trebuie sa ma hotarasc si in legatura cu tinutele fetelor si totul v-a iesi perfect.Aaa v-a mai aparea un personaj nou ;) Zack nu putea sa ramana fara pereche :)) (Gata ca spun deja prea multe!!)
    Multumesc pentru urarile frumoase si pentru felul in care te-ai chinuit sa scri pe litere fiecare cuvant,adjectivele pe care le-ai atribuit capitolului. Ma face extrem de fericita acest lucru!!
    Cu Fat-Frumos nu stiu ce sa zic.Poate aparea de oriunde :)) Ca de exeplu...pun in aceeasi propozitie Andrew si culoarea roz si pufff!!! A aparut un Andrew imbracat in rochie roz de printesa,cu o tiara si un "diamant blond" in mana pe care il face cadou de Valentine's Day :)):)) Ce imaginatie am?! Cateodata ma ingrozesc si eu :))
    Ma bucur ca ti-a placut!!!
    X.o.x.o. Laura

    RăspundețiȘtergere
  5. Love!Love!Love!!Imi place enorm!!!

    Love you:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc! Mie oricum nu mi se pare cine stie ce capitolul.Mereu parerea celui care il scrie e diferita de cea a cititorului,deoarece realizeaza ca se putea si mai bine.
    Ma bucur ca ti-a placut...ca v-a placut! :*

    RăspundețiȘtergere